VINST!!!

Vad ska jag säga!!?!??!?!? Vinst smakar alltid gott.. särskilt när det verkligen gäller o vinna..
1-0 mot Västkusten o det känns götttt!! Vi gjorde en mycket bra match o gjorde va vi skulle göra.. vi kunde ha satt dit ett par baljor till.. Men Eldars straffmål gav oss vinsten.. även om hans andra straff inte är så mkt o snacka om.. de letar fortfarande efter bollen i skogen bakom Bläsebo.. men de löser sig..
Iallfall, Doktorn hade lekstuga idag.. med en Kylig iskall o helt fantastisk chip så nådde han eldar som blir fälld av målvakten o de e straff plus rött kort... 1-0 till oss o vi håller ledningen hela vägen.. Vi håller nollan igen.. de e bra för statistiken plus att Ado SuperAdo Bästa killen Ado får visa att han är bästa målvakten i världen!!
En kommentar från Ado under uppvärmningen: Jag ska låtsas att den där vackra tjejen står där uppe i publikhavet o tittar på mig... jag kommer hålla nollan idag.. 

o tänka sig.. så blev det :D
P.s det är Mirza D som är doktorn bara så ni vet.. jag avslutar med att berätta ett skämt...
det var en gång en kille som fiskade.. han hette Mujo.. o Mujo fiskade upp en guldfisk.. guldfisken sa: snälla släpp tillbaks mig i vattnet o låt mig få leva. Om du gör det så kommer du få tre önskningar. Mujo tittade på fisken o sa: Okej! ...så fråga fisken va e din första önskning.. Mujo sa: jag önskar mig att jag hade den vackraste kvinnan i världen vid min sida.. o poff så stod den vackraste kvinnan brevid honom. Önskning nummer två vad är det du önskar fråga fisken.. Mujo tänkte till riktigt noga o sa stolt: jag vill ha en flod som rinner precis här brevid mig, men istället för vatten så vill jag att det rinner sprit. Poff så va de gjort. En flod som rinner sprit.. Mujo va riktigt nöjd.. Fisken frågar vad hans tredje önskning e och mujo tänker till riktigt noga.. o sen så säger han: äsch ge mig en flaska sprit så e de bra...


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA   Mujo är från Bosnien!! hahahaha



XoXo Gossip Boy!
Forza Bosona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0