Solig fredag med en glass i handen.

Tjenare. Ja vad ska man säga. Bloggen börjar lite trevande men ångar på igen. Sommaren är här kan man tycka och vad passar bäst just en sån här fin dag än en glass i handen? Sitter ute på gräsplätten och bara njuter av livet. Det är fredag. Två dagar efter en helt unbelivible match mot Lekstorp.

Vinst med 3-2 men det satt långt inne.. Vi visade återigen en härlig inställning och kämparanda som jag inte sett någonstans.. och jag lovar att detta gör att man får luft under vingarna. 
Jag hade två viktiga frågor innan matchen i onsdags och det var ifall IceMan (darmin) skulle avgöra igen och ifall jazz hade klippt tånaglarna..
Vi ska vara glada att IceMan gjorde mål samt att Jazz inte klippte sina tånaglar.. för vid inte minst två livsfarliga tillfällen under matchen så kom Jazz före sin motståndare och "petade" undan bollen.. o hade han kommit ihåg o klippa dem.. då hade nog matchbilden sett annorlunda ut..

Men men.. nog om detta.. Imorn är det B-Lags match .. o det ryktas om att det kommer bli en bra match.. med mkt bra spelare som ska spela.. så vi får se om en ny stjärna föds ...

Idag är det fredag.. Och jag ska ta det lugnt.. inte för att det inte finns alternativ för mig ikväll utan för att jag har ett hemligt uppdrag imorgon som jag ska ladda upp inför.. så det blir till o kolla i min "chicktionary" och se vart jag ska kolla på film ikväll ;)

Så vi hörs vidare.. antingen senare ikväll eller när jag kommer hem igen (imorgon) :P

fast det blir nog ikväll ändå... Caooo

XoXo
GossipGuy



P.S. jag lovade kanske någon bild och kommentarer efter matchen i onsdags.. aa det kommer det kommer .. men lyssna på den HÄR låten så länge.. Hon gästar Liseberg ikväll .. :)

Forza Bosona!

Kommentarer
Postat av: Vänsterback tjockisen!!!!

Gött Almedin att du tar hand om bloggen... Fortsätt på samma sätt gött skratt e det...

2011-05-20 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0