Inför Matchen!

som sagt.. match imorgon och inga konstigheter alls. Det enda frågetecknet som existerar just nu är vem som kommer överraska o ta med sig bananer imorgon till matchen.. Behöver energi i halvlek mot ett starkt lag...
För att man verkligen ska känna vad som gäller så har jag laddat upp med o kolla dessa videos på youtube.. hade lätt kunnat lägga in 3 timmar av inspelat material på min gode vän zalle.. men jag tyckte att det inte behövdes.. så ja ladda upp detta klippet.. Får sååå mycket inspiration att jag nästan vill börja gråta.. Mina hårstrån lever ett eget liv .. jag drömmer mig bort...
Hör hur det ekar... oooo,  ooo, ziooo, ziiioooo, ziiiiizzooooo,, ziiizzoooo,, ziiizoooo, zizoooo, zizoooo. ZIZOOO.. ni vet vem jag snackar om .. den bäste genom tiderna.. Zinedin Zizou Zidane.. Njuuuut o inspireras.. #mce_temp_url#
P.s.. Under morgondagen kommer det komma en intervju med en härlig lirare.. Ni får klicka in o kika imorgon innan matchen..
XoXo GossipGuy
Like michael jackson once said.. They dont give a fuck about us.. But we do!
FORZA BOSONA!!!
Forza Bosona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0