Bosona skriver historia

Det är inte ofta man tänker på det men sanningen är att för varje träning, varje mål, varje vinst och förlust skriver vi historia. FcB har skapat sig ett rykte, en stolthet sedan starten. Vi här på bloggen är oerhört stolta över att kunna skriva om detta vackra lag. Jag tror inte att någon hade kunnat gissa hur det skulle gå för FcB. Men sanningen är den att vi är kvar och vi växer för varje dag som går. Sedan 2008 har vi tagit oss upp från div.8 till div.6 där vi tog vår första liga titel i div.7. Vi har spelat ett antal turneringar och spridit vårt vackra namn runt över Sverige. Sedan får vi inte glömma Silvermedaljen i den prestigefulla turneringen tomtecup. Med en låg medelålder i laget har vi med blod,svett och (några) tårar nått höga höjder och vi stiger fortfarande.

Med det nya året 2011 följde något otroligt vacker med: FcB:s första Juniorlag. Detta betyder att vi har tagit första steget mot odödlighet. Det betyder att vi är påväg mot att bli en evighetsmaskin som kommer att kämpa för denna vackra klub i evigheter.

Det är något att tänka på!


/N

Forza Bosona!

Kommentarer
Postat av: Elvedin

Tooooooooo brko

2011-01-28 @ 17:09:22
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 19:06:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0