Kad si rekla da me volis

Här är ett kort inlägg om kärleken alla vi har gentemot vårt kära FcB. Det är mer än en klubb i våra ögon. Jag personligen har vart med och upplevt hur denna förening har vuxit till något enormt. I vilket fall tänker jag inte förklara mina känslor i detta inlägg utan om något annat. I lördags spelade FcB match mot Götaholm. En match som slutade 4-3 i FcB:s fördel. Det som jag tycker ska betonas något extra är segermålet. Målet gjordes av Elvin Motovac, FcB talangfulle ytter! Målet kanske inte var det snyggaste men ack så viktigt. Men denna unge man vann alla våra hjärtan när han efter målet firade genom att kyssa klubbmärket. Om han gjorde det för att smöra eller om det är verkligen kärlek han hyser återstår att se (haha), men vackert var det i alla fall !!


//N

Forza Bosona!

Kommentarer
Postat av: sean

Fint att ni e tillbaka...

2011-02-21 @ 08:33:45
Postat av: elvin

fantastiskt inlägg :)

2011-02-22 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0