2011

(I princip) Tack vare mig och Tommy lever drömmen om att FcB ska vara ett mulitkulturellt lag vidare. Missuppfatta mig inte , det är en ära att spela med dessa underbara och samtidigt riktigt skumma människor. Som Iranie har jag lärt mig en del under åren sedan 2008. Förutom en massa fula ord har jag lärt mig en massa om en helt ny kultur. Med detta sagt vill jag bara sprida denna varning till resterande div.6-lag.

FcB må vara rädda för korsdrag, vi kanske inte tycker om att ha öppet fönster i närheten av våra nyduschade kroppar och VI ÄR PANIKSLAGNA NÄR VI KÄNNER ATT VI HAR FEL...men en sak är säker...FcB fruktar INTE div.6

Bring It On


/N

Forza Bosona!

Kommentarer
Postat av: Tin

hahahaha grymt Nima - korsdrag & panik för att ha fel! Mer sånt ;D

2011-02-15 @ 09:49:51
Postat av: Sean

Ni saknade våra kommentarer .... Inget vettigt o säga om det här men ni får i alla fall två st nu

2011-02-20 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0