VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN!!!

Låt oss bara njuta en sekund av det fantastiska vädret som dragit in över landet lagom.  Fantastiskt att bara kunna ligga insmörjd med matolja på en varm gräsplätt o sola min välsvarvade kropp.

Nu går vi in på det viktiga .

BLOGGEN IS ALIVE!!!

många trodde säkert att bloggen sakta men säkert skulle tyna bort. Okej vi har haft en härlig lördag med festligheter nu i snart 3 veckor men vi har inte gått bort. Och alla ni som trodde det har fel nästan lika mycket fel som Nima hade haft i svt's program "smartare än en femteklassare".

Bloggen ska uppdateras mer än götaholmarens blogg. Det är målsättningen. Då kan ni förvänta er ett inlägg var tredje timme.  :)

Här kommer allt smått o gott skrivas. Allt som händer runtomkring Bosona. Så var på er vakt, allt snappas upp. Allt från omklädningsrummet, allt som händer innan match, efter match och mest intressant under match. 

Fullspäckad blogg är bara förnamnet.
Nu ska jag dra o käka lite glass. Till vi hörs igen. XO XO GOSSIP BOY!

P.S. Kolla in länken. Tomten.  Jag blev lite skraj över att få samma straff eftersom jag själv har slutspelsskägget igång.   Fast mitt är nog inte lika mustigt som hans är. 

Och här kan ni se hans skägg.  Tomten in action.
Forza Bosona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0