Inför Real Maskin

Efter en massa om och men lyckades jag komma förbi vakterna och kunde följa FCBs träning i torsdags. Coach Muslimovic hade lagt fokus på det offensiva spelet som verkar bli bättre och bättre. A.Hadzic, D.Kurbasic, S. Grebovic och M.Ahmadyan visade prov på hunger och målkänsla. Noterbart var att N.Ahmadyan tränade själv vid sidan om, om detta beror på skadan han drog på sig mot Palestinska återstår att se. 

Enligt säkra källor kommer Coach Muslimovic ställa upp med följande lag imorgon:

            -Ado-
Eddie - Tin - Jasmin - Mirza
   Amir - Darmin - Damir
  Tommy - Sean - Mehrad

Om Nima "Maicon" Ahmadyan verkligen är skadad eller om det är ett taktiskt drag från Coach Muslimovics sida är jag inte säker på. Ni kanske även reagerar starkt på varför Elvedin "Riquelme" Delibasic saknas?: Det beror på att han är avständ då han har tre gula. Jag vill även uppmärksamma att Mehrad Ahmadyan är tillbaka från sin tid i Lecce (utlånad) och kommer antagligen få starta. Mitt tips är 4-1 till FCB och Edison "Alves" Avdija startar målskyttet!

Forza Bosona

N.A
 
Forza Bosona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0